بچه اولم هیچ معلوم نشد ولی دومی چرک کرد جاش مونده😬
باید باد کنه فعلا فککنم تا ۸ماهگی وق دارا بعد اون باید ی ویزیت بشع پیش دکتر ،
دختر من ۳ماهگی باد کرد ۴ماهگی ترکید ولی همچنان یکم از زخمش مونده کم کم از بین میرع
مال دختر منم یه نقطه کوچولو قد لپه قرمزه رو بازوش همین
واسه دخترمنم همینطور
مثل اینکه واسه بعضیا علامتش نمیمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.