سلام بچه ها بنظرتون دوتا بچه کم

۱۸ پاسخ

بستگی ب شرایط مالی ارتباط زناشویی و اعصاب نگهداری از بچه داره
اگر درامدد ماهی ۱۰۰ هست خونه و ماشین فراهمه رابطه پدر مادر خوبه و حوصله تربیت بچه تو محیط سالم رو دارن چرا ۲ تا ۴ تا

عزیزم کفر نعمت نمیکنم ها
ولی والا با این گرونی خیلی هم زیاده
بچه آوردن فقط پوشک و خورد و خوراک و مدرسش نیست که اینا آینده میخوان که والا من اینده ای براشون نمی بینم

خیر خیر خیر خیلی هم اندازه و بجا هس

نه تو این وضعیت و شرایط خیلی هم بسه

زیادم هست

اوهوم سه تا خوبه

سه تا خاطر جمع 🤭🤣

بنظر من ۳تا خوبه

شیمااااااااااااااااااااا🫥🫥🫥🫥🫥🫥

مگه سوئیس یا سوئد زندگی میکنیم زیادم هس

اگه خونه ماشین دارید شرایط مالی هم دارید و حوصله و وقتم هست چرا ک نه

به این اوضاع اقتصادی مضخرف یدونشم زیاده با اینکه قدیمیا میگن برکت خودشونا میرسونن و من هم واقعا به چشمم دیدم دخترم خیلی قدمش خوب بود خیلی خیلی خوب پیشرفت چشمگیری هم داشتیم ماشین خونه و... اما باز هم نمیشه الان از دارو و سونو و آزمایش و زایمان بگیرررر تا پوشک و‌لباس واقعا نمیشه...
اگر اوضاع خوب بود من تا سه چهار تا رو میوردم چون خانواده همسرم کم جمعیت هستن و همسرم خیلی بچه دوست داره و از اونورم واقعا پشتیبانه ولی متاسفانه شرایط یاری نمیکنه 😅

چی شد ک فک کردی کمه 😐

من دلم دومی رو میخواد ولی با شرایط اقتصادی که پیش اومده به زور از پس همین یکی بر میایم
اگه درآمد خوب داری اعصاب درست هم داشته باشی خیلی عالیه

زیادم هست. خدا یکی بچه هم یکی

بستگی به خودتون داره آیندش اوکی باشه حوصلشم باشه چرا که نه

برا چکاری کمه؟
خدایی امید ب زندگی باید خیلی بالاباشه سومی هم باردارشی

بستگی به شرایط هر خانواده ای داره، هم خودم هم شوهرم دوتا بچه بودیم خیلیم خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی