دختر منم گفتن بیا بزن والا حتما باید بزنیم؟
به منم امروز زنگ زد پسرم تب داشت گفت شنبه بیا بزن
حتما خبری شده که دارن واکسن میرنن
سلام باید همه بزنن؟ برای چی هست؟
ن تب ندارع من زدم بچه هامو
من اینقد ناراحتم میخواستم صبح ببرم بزنم منتها دخترم سرماخورده تا ۲۵ بیشتر تایم نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.