عزیزم دولتی تأمین اجتماعی هستش
بیمارستان تأمین اجتماعیه ینی بدون بیمه شما هر جای دنیا بری ازت پول میگیرن
میلاد با بیمه تأمین اجتماعی رایگانه ولی بدون بیمه اگر ۲۵ تومن بگیره که خیلی خوبه الان همه جا بدون بیمه ۱۰۰ تومنه
بیمارستان محب یاس آزاد به من گفت ۶۰ تومن سزارین
طبیعی ۴۰
با بیمه سلامت سزارین ۱۵ طبیعی ۱۰
احتمالا بدون بیمه این قیمت هستش
دکتراتون سزارین اختیاری انجام میدن
منم بیمه ندارم اونجا پرونده دارم یه هفته پیش پرسیدم گفت طبیعی و سزارین ۳۶میلیون
اگر بيمه نداري رايگان نيست پوليه
بگو ٢ ماه آخر شوهرت بره خودشو بيمه كنه توام بيمه ميشي رايگان ميشه
كلا هزينه زايمان رفته بالا
اگر ميخواي پول ندي برو بيمارستان خيريه غياثي
دولتیه عزیزم امشب از شوهرم پرسیدم گف دولتیه ولی زنگ زدم عصر فقط برای نوبت دهی جوابگو بود هیچ راه ارتباطی نذاشتن که ادم خودش خبر بگیره دیگه الان نهایت دولتی باید 4و 5باشع فک کنم
دکترم گفت دولتی خصوصی نیست
با بیمه تامین اجتماعی رایگانه
دولتیه از فامیلای ما زایمان کردن انقدر ندادن خیلی کم اونم برای غذای همراه ازشون گرفته بودن
کیمیگه.منم میلادمیرم.البته من سزارینی هستم.اتفاقاپنج شنبه وقت دکتردارم حتمامیپرسم چون این باردوم همچین تاپیکی میبینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.