۷ پاسخ

چون نمک به حرومن، اونوقت توقع دارن که پرچم دست بگیریم و جان فدا بشیم براشون، اینا بین بچه های ما فرق میذارن و اهمیت نمیدن ما هم بهشون اهمیت نمیدیم، یا باید به همه بدن یا هیچ کس خودشون دو دستگی درست میکنن تو کشور،، کِرم از خودشونه

بچه های ۱۴۰۴ مای بیبی و شیر خشک نمیخوان 🙁
لابد براشون قیمت ۱۴۰۴ حساب میشه

بچه های ما قیمت قدیمن داداش😂😂بیییخیال امنیت رو بچسبیم

ن نریختن از ماه بهمن

نه گلم
فکر نکنم دیگه بدن
بجاش به اونایی که 1405بدنیا اومدن ماهی 2تومن میدن

ب من ک اصلا ندادن تا حالا/:

آخرین بار بهمن دادن دیگه هنوز واریز نکردن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان ماهلین🥹❤️ مامان ماهلین🥹❤️ هفته نهم بارداری
مامان ایلماه وآراز مامان ایلماه وآراز ۱۲ ماهگی