۸ پاسخ

عزیزم پماد آتروپیکس بزن خیلیییی خوبه
دخترمنم اینجوری شده بود خوب شد با این پماد

کاش یه دکتر ببریش عزیزم

این پماد بهم داد دکتر

تصویر

من کالاندولا زدم بعد دوسه روز خوب شد

پسر منم دقیقا دو‌طرف چشمش همینجوری خشکی زده بود من دکترم گفت کرم آتوپیکس ایروکس بزنم و واقعا عالی بود روزی سه بار زدم و یه هفته ای خوب و نرم شد

دختر من که اینطوری میشه دکتر گفت حساسیت به پروتئین گاویه

این پماد معجزس
سخت پیدا میشه من انقد گشتم تا پیداش کردم اما واقعا عالی بود

تصویر

دختر منم اینجوری بود بردم دکتر پماد نوشت

سوال های مرتبط