عزیزم پماد آتروپیکس بزن خیلیییی خوبه
دخترمنم اینجوری شده بود خوب شد با این پماد
کاش یه دکتر ببریش عزیزم
این پماد بهم داد دکتر
من کالاندولا زدم بعد دوسه روز خوب شد
پسر منم دقیقا دوطرف چشمش همینجوری خشکی زده بود من دکترم گفت کرم آتوپیکس ایروکس بزنم و واقعا عالی بود روزی سه بار زدم و یه هفته ای خوب و نرم شد
دختر من که اینطوری میشه دکتر گفت حساسیت به پروتئین گاویه
این پماد معجزس
سخت پیدا میشه من انقد گشتم تا پیداش کردم اما واقعا عالی بود
دختر منم اینجوری بود بردم دکتر پماد نوشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.