چه حسی داره؟😅
حامله نبودنو یادم رفته😂
سلام عزیزم بسلامتییییی
از بیمارستان مهرگان میگی که رسیدگی و اینچیزاش چطور بود؟ راضی بودی؟
بسلامتی عزیزم قدمش مبارک🥰
مبارکه عزیزم کدوم بیمارستان دکترت کی بود.
طبیعی یا سز
مبارکت باشه عزیزم باسلامتی دلت روشن.میشه بگی کدوم بیمارستان بودی ؟کدوم دکتر؟زیرمیزی گرفت یانه؟طبیعی بودی یا سز؟یکم تجربتو به اشتراک بزاری خوب میشه .🙏🙏
بسلامتی انشالله قدمش پراز خیر برکت باشه براتون انشالله همه ب سلامتی زایمان کنن و راحت باشه براشون
بسلامتی عزیزم انشاءالله قدمش پرخیر برکت باشه
مبارکه منم لحظه شماری میکنم ان شاءالله زودتر بگم🥹🤣🤣
مبارکت باشه عزیزم 🤭❤️
خداروشکر😍
مبارکت باشه گلم خداکنه منم بسلامتی زایمان کنم بچم بغل بگیرم
بسلامتیییییییییی
مبارک باشه گلم …طبیعی بودی؟از تجربت لطفا بگو
به سلامتی عزیزم مبارکه دست راست رو سرشون زود بگزره روزا
سلامتی، قدمش مبارک باشه🌸
به سلامتییی🩷
مبارکت باشه عزیزم خدا کنه منم ب سلامت زایمان کنم دارم سکته میکنم از استرس
بسلامتی عزیزم قدمش مبارک
ب سلامتی
به سلامتی عزیزم.انشالله که قدمش پر از خیر و برکت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.