وای منم ..الانم کف پاهام داغه
منم همش از گرما از خواب میپرم باید کولر روشن منم
واااای ازگرما متنفرم ن ظهر میتونم بخابم ن شب
وای تابستون چطور باید بگذره از گرما و برق هم که میره
خانومای گل این گرما طبیعیه ودرمانش خوردن کاسنیه البته زیاده روی نکنیدااااا ،ولی بدنتونو خنک میکنه
منم دارم از گرما میمیرم . دلم میخواد برم تو یخچال بشینم 😅 ولی کولر و پنکه هم اگر روشن کردی مراقب باش پهلوهات سرما نخوره
منم اینطوریم خیلی گرمم میشه یهو انکار آمپر میچسبونم
وای منم انگار رو جیگرم ذغال گذاشتن همش باید بستنی بخورم
منم گرمایی شدم
کولر بد بخت داره التماس میکنه ترو خدا ده دقیقه من میگم نه حرفشم نزن 😂از شانس بدش استراحت مطلق هم هستم از خونه بیرون برو هم نیستم یه نفس بکشه 😂😂
طبیعیه؛ میگن تب پسر گرمه حالا نمیدونم چقدر درسته
منم همینطورم همش درحال سوختنم
وای من دیشب آتیش میگرفتم انقد حرارت بدنم بالا بود که نگو دستمال نم میکردم میزاشتم رو پاهام
طبیعیه منم همش جلو کولرم حالت عادی بود یخ میکردم ولی الان کولرم جواب نیست
وای منم فک کردم تب دارم
منم انقدر گرممه که با اینکه هنوز تو شهرمون بخاری روشن میکنن ،تصمیم دارم کولر یا پنکه بزنم بکار فقط میترسم دخترم بره طرفش سرمابخوره
منم همینطورم
آره طبیعیه
منم همینجوریم مدام گرممه و عرق میریزم اصلا کلافه شدم لختم میخوابم بازم عرق میریزم
کولر روشن کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.