۵ پاسخ

پستونک سر کج ارتودنسی بگیر
مدام بزن تو آب قند بزار دهنش هی پرت میکنه بیرون ولی حوصله به خرج بده ممکنه یکی دو روز این کارو انجام بدی
توی خواب و بیداری بزار دهنش

پسر منم نمیگیره فیلیپس اونته تف میکنه بیرون
فقط 500 تومن الکی پول دادم 😂

امروز من ساعتهاااا تلاش کردم که پستونک بگیره
چون رفلاکس داره براش خوبه

هر روشیو بگی امتحان کردم
پستونکو یکم تو نبات زدم
یکم‌تو عسل زدم
یکم‌ ویتامین اد زدم نگرفتنتت که نگرفت

شیرینیشو زبون میزد پستونکو نمیخورد😂😂

این مشکل منم هست🥲 دختر من تا ۲ماهگی میخورد ولی بعدش یهو ول کرد!

باس از روز اول میدادی

سوال های مرتبط