رفتی ب برند شیر خشک نداره کلاا میگن بچه ک شیشه بخوره دیگ سینه مادرو ول میکنه بعد یه مدت
خیلی کم هستن افرادی ک بچه هاشون هم سینه بگیرن هم شیشه وشرخشک
والا دخترای من وقتی گرسنه باشن چشماشونو میبندن همه چی رو میگیرن😅
من از دوروزگیش شیشه دادم چون اصلا شیر نداشتم کلا ۳۰ تا هم نمیداد ولی الان سینه رو میگیره در روز یکی دوبار شیشه میدم کمکی
ن من شیشه شیرم هم دکتر براونز هست ولی دخترم با اینکه دو وعده در شبانه روز شیر خشک میخورد بعد ی مدت لج میاورد سینه رو نمیگرفت الان دو هفتس قطع کردم شیر خشک رو خداروشکر داره فراموش میکنه
عزیزم اینا الکیه بستگی به شیشه شیر داره سرشیشه مهمه من هم سینه خودمو میدم هم شیرخشک .شیشه شیر دکتر براونز شبیه سینه مادره
🤔🤔🤔🤔🤔
کلا هر شیر خشکی بدی بعد یه مدت سینه رو ول میکنه احتمال خیلی زیاد،ولی اپتامیل شیر خشک خوشمزه ای هست بچه خوشش میاد دیگه
نه عزیزم هیچ ربطی نداره
بچه من هم شیر،خشک میخوره آپتامیل هم سینمو
نه اشتبع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.