۱۲ پاسخ

عزیزم نترس پسرم همین طور شد مال من تب کرد بعد تو دست و پاش و دهنس دونه زد بعد که اونا خوب شدن ایطور شد حتی تا ناخونش هم افتاد

یه قربونی بدین اسپند دود کن

ان شاالله که هرچی زودترخوب بشه

اوووووف ویروسه پسره منم همینطور شد وای ک چی کشیدم دکتر گفت حتی احتمالا ناخنشم بیفته ک خداروشکر خدارحم کرد نیفتاد ولی بچم خیلی اذیت شد خیلی هم تب داشت بچه شماهم تب داره؟خدا ب هر دوتون صبروتوان بده واقعا مریضیه مذخرفیه انشاالله زودی خوب بشه خواهرجان

اخی عزیزم انشالله زودی خوب بشی دلم کباب میشع برا بچه ها

عزیزمم حتما درد دارهه 😭

شبیه سوختگیه گلم پیش کسی نزاشتیش ک نه

این بیماری دست و دهان هست تو نت سرچ کن . پوست پوست میشه دست و پاش . . ببین دست های آلوده رو کرده تو دهنش . مخصوصا دستهاش اگر زده به حیش یا پی پی . در مورد این بیماری برو بخون تو نت . من پسرم گرفت

ایجی منم کوچیک بوذ اینطوری شد بعدش تو نگو ب کیوی حساسیت داشته دکتر فهمید

من وقتی با پودر یا صابون چیزی میشورم دستام اینجوری میشن شاید آب اونجا باعث شده یا لباساشو با چیزی شستی یا دستاشو ک ب فرش می‌زنه ولی این اگزماس

عزیزممممم بمیرم براش
قبل از اینکه پوسته پوسته بشه دونه ریز نزده بود؟ چندین دونه قرمز ریز پیش هم ؟
من دست و پاهام خیلی عرق میکنه وقتی هوا یکم گرم میشه تقریبا همین مواقع دست و پاهام شروع میکنه دونه زدن بعد چند روز عین پسر شما دست و پاهام پوسته پوسته میشه دقیقا عین همین مدل فقط هم دست و پاهامه جای دیگه از بدنم نیست
خیلی دکتر رفتم یکیش گفت با چای بشور که فایده داشت و اینکه با پماد بتامتازون من خوب میشم ولی چون پسر شما کوچیکه و بتامتازون کورتن داره از دکترش حتما بپرس و بعد استفاده کن

ایییی واییی چی شده😭

سوال های مرتبط

مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی