خانوما نینیم دو سه ساعت هست خیلی کم تکون خورد طبیعیه

۲ پاسخ

وای خدا دلم واسه این نگرانیا تنگ‌شد
چقد زود میگذره
الان پسرم تو بغلم داره شیر میخوره🥹🐣

یه چیزشیرین بخور ب چپ بخواب توی یک ساعت ۴حرکت و دوساعت ده حرکت اوکیه

سوال های مرتبط