نینیم ی دو سه ساعت هست درحد دو سه تا حرکت ریز خورده طبیعیه

۲ پاسخ

منم حرکتاش کم شده ک دیشب ان اس تی دادم خوب بود
ولی بازم حرکاتش کمه تازه چنددقیقه ای هست حرکت ریز داره مثل ماهی سر میخوره دیگ خبری از لگد نیست خیلی خیلی کم لگد میزنه

منم همین شدم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد