سلام بچه ها من ترشح زرد دارم علتش چیه

۵ پاسخ

عفونت

سلام خانوما ۸ روز پربودم عقب افتاده بود آزمایش دادم عدد بتا ۹/۱۹ شد
۷۲ ساعت بعد دوباره آزمایش دادم عدد بتا ۷/۳۶ شده یعنی دیگه من باردار نیستم ؟؟؟؟

بنظرم اگه ادامه داره حتما به متخصصتون مراجعه کنید

من اول بارداریم داشتم زرد لیمویی کمرنگ و بدون بو و یکم غلیظ بود
مشکلی نیست اگه اینطوره بخاطر هورمونای بارداریه

من همینطور بودم رفتم دکتر بهم شیاف پروژسترون داد
احتمال دار عفونت باش

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان انی یا مانی مامان انی یا مانی هفته سیزدهم بارداری