سلاممم
تازگیا کسی سونو رشد انجام داده؟
قیمتش چقدر بوده

۲۷ پاسخ

ازاد ۱۳۸۰

۱۳۰۰

1600 دادم مهر ماه

۱۳۰۰ بود رفتم

ازاد ۱۴۰۰

ازاد ۱۸۳۵

هفته شما انجام دادم۱۵۰۰

آزاد ۱۸۰۰ تقریباً

من بدون بیمه بهم گفت ۴تومن😕

من شنبه انجام دادم ازاد ۵۸۰۰

با تکمیلی رایگان با تامین حدود ۱۱۰۰

با بیمه دادم امروز ۳۶۰

من رشد و سونو داپلر ۴.۴۰۰

سلام امروز فتم با تامین اجتماعی 1400

۱۱۰۰‌بدون‌بیمه

۱۳۹۰ آزاد

خب خداروشکر از انومالی کمتره

1450بدون بیمه
با بیمه 1100هستش

۱۸۰۰ت

بیمه ۴۳۰ شد

منم آزاد۱۷۰۰ت

من ۱۲۰۰دادم

من آزاد دکتر صدری 1800

سلام 1160 یا بیمه

آزاد ۱۴۰۰

۱۴۰۰ دیروز ازاد

امروز انجام دادم با بیمه ۱۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ام بارداری
مامان عشقای مامان مامان عشقای مامان ۵ ماهگی
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری