عزیزم شما ورم کلیه پسرتو چکار کردی؟
از من یکیش 21 و یکیش 8 هست دارم دق میکنم،خوب شد پسر شما بعد تولد،
خدا خیرت بده که جواب بدی😭😭
آره عزیزم انشالله 🤲
فقط زود زود شیر بده تا با مدفوع و ادرار دفع بشه
خودت گرمی ، زرد چوبه...نخور
زیر ۸ باید بیاد که دستگاه نخواد دختر من همینطوری بود قطره دادم خنک نگه داشتیم و شیر مرتب دادم
اره عزیزم زیاد نگران نباش ،شیر بخوره زودی میاد پایین
خنک بگیرش الان هوا گرمه دمای خونه رو بالای ۲۶ درجه نزار بره فقط یه بلوز شلوار خنک تنش کن
من وسط زمستون زیر دستگاه گذاشتمش تو خونه دمای خونم ۲۹ بود سرما هم نخورد نترس
میاد پایین چیز سختی نیست فقط ازمایش دادی خوبم شده بود بازم خنک بگیرش چون باز میره بالا برا دختر من شد ۴ دیگ کلا سفید شد باز رفت بالا رسید به ۱۲ دفعه دوم سخت تر میاد پایین
برامنم با قطره شیردادن و رژیم سردی خوردن خودم کنترلش کردم تا چهارده روزگی اون موقع بیشتر بچه ها کم میشه برامن بیشتر شد تا دستگاه گذاشتم خوب شد دگ تا پنجاه روز کم وبیش بود بعدش کلا خوب شد
اصلا گرمش نکنی ها مرتب شیر بده تند تند ببین جیش و پیپی میکنه یا نه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.