سلام خانوما شما زیرسر نوزادتون بالشت میذارین؟؟

۹ پاسخ

بالش نذار زیر سرش ولی زیر تشک یا هر چیزی که روش میخوابه بذار تا شیب داشته باشه شیر برنگرده

بیمارستان خودشون گفتن بزارین شیر برمیگرده باید شیب داشته باشه

نباید بذارید اصلا همون رو تشک باش خوب

نه بالشت تا دو سالگی ممنوعه

نه نزار

باید بچه تو شیب ۳۵درجه باشه تا شیر برنگرده و رفلاکس نکنه

سلام نه

اره ازین بالش های مخصوص شیر دهی شکل عروسکه

سلام من نه

سوال های مرتبط

مامان سامیارونینی❤ مامان سامیارونینی❤ ۱۱ ماهگی