۷ پاسخ

داشتم فکر میکردم فقط پسر من انقدر شیطونه یا بچه های دیگه هم هستن،گاهی میگم نکنه بیش فعاله که انقدر شیطونی میکنه،وای پدرمو در اورده گاهی خودمو میزنم بعدش میشینم گریه میکنم اونم میخنده😐اون لحظه دلم میخواد خودمو دار بزنم اتیش بزنم،وای خدایااااا صبرررر بده🥲🥲

ن بابا من یه نه با صدای بلند میگم میره دو ساعت قهر میکنه رو زمین سرشو میزاره کریه میکنه دو ساعت باید نازشو بکشم😑 یه بار سرش داد زدم نشستم بعدش گریه کردم عذاب وجدان گرفتم. فرداش باباش سرش داد زد، دیدم اگه من بخوام کاری بکنم دارم ب باباش اجازه میدم بدتر بکنه دیگ داد نزدم

جدیدا زیاد روزی دوباری

دخترمن جیغ نمیزنه خیلی نق میزنه خیلی گریه میکنه همش دلش میخوادببرمش بیرون مدتهابیرون باشه صداش درنمیاد همینکه برسیم خونه نق هاش شروع میشه

من هر چی دم دستم بیاد میگم امروزم عصبانی شدم یاد گرفته مو میکشه و میزنه منم زدم سیم آخر یکم موشو کشیدم گفتم خوب شد 🤣

هزاران بار تنها نیستی یهو از یه نفری وارد زندگیه دونفره میشی من ک بی خابی بد غذایی خواب سبکی و شیطونی یهو یه داد میزنم پشتشم چندتا فوش خوب آدم خسته میشه ولی تهش خدایا شکرت

تادلت بخاد داد میزنم اینقدر اذیت میکنه پدرنو درمیاره صب من دوساعت بالکن شستم تمیز کردم پامم پیچ خورده تاندومش اسیب دیده نمیتونم بااون پاسع ساعت تمیز کردم اقا نمیدونم کی رفته خاک کل گلدنارو ریخته زمین منم داد زدم بد نشستم گریه کردم

سوال های مرتبط