۶ پاسخ

من از روز اول بارداریم اینجوری شدم تا ۷ ۸ ماه بعد زایمان😑اصلا حوصله شوهرمو نداشتم همش میگفتم این کارا یعنی چی اخه😂😂😂ولیییی گرمیجاااات خرماااو زنجبیل اینا خیلی میخوردم کمکم کرد چون من طبع بدنم خیلییییی سرده توهم گرمی بخور مدام بهش فکر کن ب لحظات خوب

قرص فمي سنس بخور وياعلي بگو وعشق اغاز كن.قرص ول وومن هم خوبه انرژي ميده بهت اگه از خستگي باشه…
بهترين راهم دكتره قطعا

قرص لیبیدوفم. از داروخونه بگیر و بعد دعام کن😁🤚🏻

چای زعفرون غوغا میکنه یه هفته بخور ما مشهد ک میرفتم کلا آبجوشمون زعفرونی بود تاثیرشو میدیدم😂

خوشبحالت 😂😂😂😂پ ماچرااینجور بیشعور شدیم

گرمی بخور

سوال های مرتبط