خانما من دیروز سرکلاژ کردم الان گاهی اوقات دردای بدی دارم طبیعیه؟

۶ پاسخ

ببین عزیزم اگه قرص آسپرین میخوری قطع کن لکه بینیت تموم شد شروع کن

آره دلدرد کمر درد واژن درد طبیعی منم یکماه انجام دادم

طبیعیه تازع من تا یک هفته سردردشدید داشتم

آره عزیزم طبیعیه استراحت کن
منم اینجور بودم

عیب نداره عزیزم استراحت مطلق کن. شیاف اتو به موقع بزن من 11 صبح 11 شب میذارم آمپولمم سر ساغت میزدم

عزیزم عملتون سخت بود؟ احتمالا منم انجام بدم🥲

سوال های مرتبط

مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی