ببین عزیزم اگه قرص آسپرین میخوری قطع کن لکه بینیت تموم شد شروع کن
آره دلدرد کمر درد واژن درد طبیعی منم یکماه انجام دادم
طبیعیه تازع من تا یک هفته سردردشدید داشتم
آره عزیزم طبیعیه استراحت کن
منم اینجور بودم
عیب نداره عزیزم استراحت مطلق کن. شیاف اتو به موقع بزن من 11 صبح 11 شب میذارم آمپولمم سر ساغت میزدم
عزیزم عملتون سخت بود؟ احتمالا منم انجام بدم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.