من سرکلاژ کردم درد دارم طبیعیه؟

۸ پاسخ

درد های خفیف طبیعی هسته اگه شدیده به دکتر بگو

از کمر به پایین

عه بسلامتی سرکلاژ شدی

آره طبیعیه تا سه روزم لکه بینی طبیعیه
فقط تا میتونی استراحت کن

منم درد داشتم بعد چند روز خوب شد

سرویکست چند بود

اره درد تا دو ساعت

دردم داش سرکلاژ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته سی‌وسوم بارداری
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری