اره عزیزم.
من هفته ۱۳ سرکلاژ شدم خیلی میترسم کوتاه بشه🫠
مگه بیمارستان نیسی؟نه خونریزی رقیق طبیعی نییس
آره طبیعیه
اره مقدار کم باشه چیزی نیس خودش قطع میشه بعدش ممکنه ترشحات زرد رنگ داشته باشی بمقدار کم ک بدون بو باشه اونم طبیعی هس
میشه بپرسم چتور بود درد داری بی حس کردن یا چتور بود
تا ۶ روز ممکنه اینجوری باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.