خانما من ظهر سرکلاژ کردم، کمی خونریزی بشکل رقیق دارم طبیعیه؟

۷ پاسخ

اره عزیزم.

من هفته ۱۳ سرکلاژ شدم خیلی میترسم کوتاه بشه🫠

مگه بیمارستان نیسی؟نه خونریزی رقیق طبیعی نییس

آره طبیعیه

اره مقدار کم باشه چیزی نیس خودش قطع میشه بعدش ممکنه ترشحات زرد رنگ داشته باشی بمقدار کم ک بدون بو باشه اونم طبیعی هس

میشه بپرسم چتور بود درد داری بی حس کردن یا چتور بود

تا ۶ روز ممکنه اینجوری باشی

سوال های مرتبط

مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی