۵ پاسخ

کی گفته پیش فعالی میاره 😐
بابا بخدا طرف تو بارداریش شیشه میکشه تریاک میکشه معتاده بچش انقدر سالمه خدا میدونه

تنها داروی مجازیه که دکترا هم پیشنهاد میدن و مینویسن
من که از بس از اول بارداری‌ سردرد داشتم میخوردم و میخورم هنوزم اگه جاییم درد بیاد

والا تنها داروی مجاز بارداریه من الان خوردم

🙄من میگرن دارم سر بارداری اولمم کلی خوردم بچمم اصلا پیش فعال نیست

چون بدنیااومده دیگه ساحتارای مغزوعصبش تشکیل شده رفته

سوال های مرتبط

مامان برکه مامان برکه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولوها³🎈 مامان کوچولوها³🎈 ۲ ماهگی