خانما پودر لیدی میل باعث پیش فعالی جنین مبشه؟

۶ پاسخ

ن عزیزم

باعث بیش فعالی هم نمیشه اینو واسه وزن جنین میدن
عمه من که خورده بچشم بیش فعال نیست ولی خب نمیشه که سرخود استفاده کرد نه بخاطر این چیزی که میگی بخاطر اینکه ممکنه مناسب یک نفر نباشه

عزیزم الان وقتش نیست باید بذاری از هفته ۲۸ تا ۳۲ بری سونو اگر کم بود اون موقع اونم طبق شرایط
من الان یخورده وزن بچم پایینه دکترم گفته قند خودت لب مرزه ریسکه بخوای اینو بخوری بجاش برام آمپول نوشته
بهتره شما هم فقط زیر نظر پزشکت بری جلو نه سر خود

مگه خوب نیست برا بچه؟

نه جونم

استفادع نکن خو این چیزا الکی با تخم مرغ و بادم درختی اینام میشع بچع وزن بیگرع

سوال های مرتبط

مامان برکه مامان برکه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری