زردی داشت باید تند تند ادرار میکرد دادم خورد بعدم دیدم شیرم کمه سیر نمیشه خودم هی دادم دیگ الان شیرخشکیه
شیرم اول زیاد بود بعد چون پسرم بستری شد و هی استرس داشتم شیرم کم شد البته الان هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک ولی بیشتر شیر خشک میدم چون شیرم کمه وقتی هی مک میزنم میبینه شیر نمیاد گریه میکنه منم بهش شیر خشک میدم
سیر نمیشد وزنشم کمه باید کمکی بدم بهش
کم کم داره سینمو پس میزنه
ولی چ کنم🥲
بانامخدا اولین چیزی کبراش گرفتم شیشه و شیرخشک بود😂😂😂😂
من دخترم شیرخشکی بود بخاطر رفلکسش بود خیلی خیلی بالا می اورد در حد خفه شدم منم شیرخشکیش کردم ولی هعی میگم کاش مثل پسرم در کنار شیرخشک شیرخودمم میدادم
شیرم خیلی کم بود از اول
از این ورم غریبم هیچکس نیس کمکم
چیزی نمیخورم شیر خیلللللی کمه
من سینه هام خیلی بزرگ و بدم میاد
نمیدم
منم فقط چون شبا خیلی گریه میکرد فقط یک وعده شیر خشک میدادم بعد ب مرور دیگه نگرفت ولی وقتی تو خوابه فعلا میگیرخ و خیلی وقتا میدوشم که یوقت قطع نشه و حداقل تا ۶ ماهکی بخوره😩
شیرم کم شد وقت نمیکردم غذا خوب بخورم خوابم کم بود کمکی نداشتم 😣 دیگه سینمو نگرفت
منم دیابت داشتم چیزی نمیخوردم بچمم زود به دنیا اومد اصن شیرنداشتم خیلی کم فقط آغوز اومد دیگه نیومد
سرکار رفتنم😔
من شیرم دیر راه افتاد ، بقیه هم استرس دادن بهم به مرور سینه رو پس زد و شیرخشکی شد
من حوصله نداشتم سینمو نمیگرفت منم شیرخشک دادم بهش
میگرن داشتم هی سروم و دارو ارامبخش
میخوابیدم شیر خشک میدادیم ب مرور نخورد دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.