چهه خبره من کلا پول عکس وفیلم وبا یه البوم شد ۳وملیون ۷۰۰
۱۶ دد ۲۱ من رفتم ۵۰۰ یدونهوساقز بزرگ ۴۰ در ۶۰ ۱ تومن . کلیپ هم ۱ دقیقه تا ۲ دقیقه فک کنم ۳ تومن گفت
من تازگی اتلیه رفتم 16.21شد350
20.30 شد450 چندتا عکس بنظرمن کافیه با فیلم خودتون با گوشی بگیرید با اینشات کلی کلیپ قشنگ میتونید درست کنید ترکیب کنید فیلم هارو...
من آتلیه رزرو کردم ۵ تا عکس و ۲ دیقه کلیپ ۱۵ تومن
دکورم انتخاب کردم اونم گفت ۱۰ تومن ورودی باغ هم ۱۵۰۰
لباس و ارایشگاهم ک بماند
من خواستم هزینه تولد با مهمون و بدم تو باغ، فیلم و عکسش بمونه برای پسرم
بنظرمن فیلم خودتون بگیرید کلیپ دریت کنید فقط عکس بگیرید کمتر از3تومن میشه این تعداد
تهران هستین؟
سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
چه خوب قیمت دادن
شهر ما ۲۰ تا عکس بصورت فایل ۸ تومن میشه
منم یه جا پرسیدم گفتن ۱۱ تومن
یه جا گفتن ۸ تومن
بعد تصمیم گرفتم حالا که نمیخوام جشن بگیرم
فقط خونواده هامون هستن
بریم فقط عکس بگیریم ایشالله سال بعد که بیشتر متوجه شد گریه نکنه آروم باشه براش جشن بگیرم کلیپم بگیریم
آخه دخترم راه نمیره فقط چهار دستو پا میشه
کلیپ زمان زیادی نمیشه
خیلی خوبه
پسر من فقط یدونه عکس شد ۲تومن
تو روحشون خیلی زیاد بود
قشنگ کردن تو پاچه مون
قیمت ها افتضاح شده
من این کارهارو کردم پیشنهاد میکنم شما نکنید چون آخرشم فقط دوسه تا عکس قشنگ درمیاد
همون اول دو سه تا عکس خوب بگیرید
منم پرسیدم یه جا با کیلیپ ۲ دیقه ۵ تا عکس گفتن ۱۸ تومن
یکی گفت ۱۱ تومن
خوب گفتن ب تو
اگه تولد بگیریم هم فقط مادر و پدرم و مادرشوهر و برادرشوهرام هستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.