۳ پاسخ

سزارین بودید ؟ جای بخیه‌ها داخلی سزارین معمولا زیر گن درد میگیره

واس منم درد میاره نه سایزش کوچیکه ن چیزی ولی اذیتم میکنه

اخرش فشار میاره به شکم هرچی باشه
ممکنه هم بخاطر سایزش باشه سایزش اندازته کامل؟اگر کوچیک باشه قسمت گنش فشار میاره

سوال های مرتبط

مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی