۱۱ پاسخ

هفته آخر نمیگذره الان من خیلی وقته انگار گیر کردم رو دو هفته

وای از ماه نهم مخصوصا ۱۰ روز آخر که نمیگذره😮‍💨

ان شاالله بسلامتی
ولی میگن ماه ۸ زود میگذره ماه ۹ نمیگذره 😂

هفتمون مثل همه😍

خوشبحاااااااالت من انگار یکساله تو هشت گیرم😑😑😑😂😂😂

من الان سه ماهه که توی ماه هفتمم😩
نمیگذرهههههههههه🫠

همین ماه اخری دیرتر میگذره

برا منکه خیلی دیر میگذره
بقیه ماها سریع رفت

برا من ۸ ماه خیلیییی دور میگذره خدا به داد ۹ ماه برسه

من الان اوایل هشتم بنظرم زود داره میگذره اما ماه نهم میگن دیر میگذره

واسه منم خیلی زود گذشت 🫠

سوال های مرتبط