۶ پاسخ

بعد واکسن ۴ماهگیش اینطوری نشد؟؟

بهتره دخترتون,؟؟واکسن ۴ماهگیشو زدی؟؟؟

اون صد درصد گوشش بیا بهم بگو خوب شد یا نه

عزیزم اون گوشش درد میکنه دختر منم گوشش درد میکنه دست بزن گوشش ببین گریه میکنه یکم به وازلین یا ویکی اگه داری کوچولو پشت گوشش بزن سمت پایین پشت گوش رو هی آروم ماساژ بده زیاد بعد داغ میکنه اگه گذاشت کلاه بزار اگه نه بزاری لای پتو با شوهرت تاب بدین بخواب مثل گهواره

پسر منم همینه
یهو داغ میشه
یهو گریه میکنه
بخاطر دندونه همه میگن
تازه امروز اسهال هم شده🤦🏻‍♀️

یه دکتر دیگه ببرش . گریه زیاد که معمولا از دل درد و کولیکه ولی خب چون تب داره به نظرم بهتره ببری پیش دکتر خدایی نکرده تبش بالا تر از حد نرمال نره . استامینوفن سر خود ندی که باز ضرر داره

سوال های مرتبط