۸ پاسخ

من از مشاور و چندتا مربی زبان کودکان پرسیدم گفتن بهترین تایم بعد از 2.5 سالگی هست اونم به شرطی که بچه زبان اولش رو کامل صحبت کنه، پسر من از دوسالگی کامل صحبت میکنه و مشکلی نداره اما گفت از 2.5 بیار... در کل زبان از این سن کمتر بهتره توی خونه ای باشه که پدر و مادر هم کاملا مسلط باشن و جز روزمره باشه در غیر اینصورت یادگیری زبان اصلیش رو هم مختل میکنه

دکتر روانشناس گفت اول بزارید کامل فارسیو یاد بگیره بعد ۳ سال اقدام کنید

من از میس نسی برا دخترام پکیج گرفتم
دختر کوچیکم مسلط تره تا بزرگه انگار یا بزرگه بروز نمیده دقیق نمیدونم.
دوتاشون قشنگ شعرهای انگلیسی رو از حفظ میخونن با لهجه.اسم بعضی چیزا تو خونه رو کلا انگلیسی میگن
مثلا دختر کوچیکم اسم میوه ها رو به دو زبون بلده ولی به انگلیسی میگه بیشتر اوقات.
بزرگه هم دیروز رفته بود سر وقت یخچال بالای شونه تخم مرغ داشت می‌شمرد و شعر میخوند وان اگه تو اگ همینجوری می‌شمرد میگفت

یا پشه که نیشش میزنه ایچی ایچی کرچین میخونه🤣

بنظرم خوبه بچه ها یاد بگیرن دختر کوچیکم 1 سال و نیم بود ک پکیج رو گرفتم الان هم فارسی خوب حرف میزنه ماشالله هم زبان خوب بلده

میس نسی پکیج 2 تا 5 سالشه گرفتم 1800 فک کنم الان 2 و نیم اینا بود. پکیج چیه؟ یه فلش کارتون انگلیسی همین

من پسرم الان کلی کلمه بلده خودش دیدم دوست داره منم بهش یاد دادم از روزی دوکلمه شروع کردم و تک کلمه ای مثل سگ در گربه هر روز سعی میکردم تو بازی و حرفا براش تکرار کنم یعد کردمش روزی ۳کلمه الان بالای ۲۰تا کلمه بلده بازی بی بی ورد هم نصب کردم خیلی خوبه هم بازیه اموزشی کلی تو اون تو خودش یاد گرفته حتما بزاش نصب کن خیلی خوبه

خانما جم کیدززز😬

شما چی گذاشتین تا الان براش؟

ماهواره داری شبکه جم کیتس عالیه

به منم بگید

سوال های مرتبط