اسم لنا یا رونیکا؟

۱۵ پاسخ

لنا

رونیکا

من هر دو رو دوست دارم
اسم رونیکا و آرنیکا رو خیلی دوست دارم
از نظر آوا و معنا خیلی قشنگن
ولی حس میکنم بعدا مخففش کنن و کامل نگن
از اسم لنا و لیا هم خیلی خوشم میاد
از اسم آیہ و آوا هم همینطور
نلین و نلا و هم قشنگه

قطعا لنا

لنا عزیزم

لنا🩷

لنا🤍🧚🏻‍♀️

لنا😍
من دخترمو صدا میزنم خیلی قشنگه صدا کردنش

لنا

لنا قشنگههه

لنا قطعا

لنا یا رومینا

لنا بهتره

بنظرم لنا بهتره
رونیکا شبیه ب روبیکا هست هم سبک وهم قافیه اس
ولی از نظر من صرف نظر کن از هردوتآش گزینه های بهتری هم هست عزیزم

لنا
ببخشید ولی رونیکا شبیهه روبیکاس

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان لنا 😍 مامان لنا 😍 ۱۱ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک ۹ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک ۹ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۷ ماهگی
مامان لنا 😍 مامان لنا 😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌸لنا🌸 مامان 🌸لنا🌸 ۱ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لنا ✨️❤️ مامان لنا ✨️❤️ ۱ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان ابرا خانم مامان ابرا خانم ۸ ماهگی
مامان لنا👸🏻 مامان لنا👸🏻 هفته سی‌ویکم بارداری