لنا
رونیکا
من هر دو رو دوست دارم
اسم رونیکا و آرنیکا رو خیلی دوست دارم
از نظر آوا و معنا خیلی قشنگن
ولی حس میکنم بعدا مخففش کنن و کامل نگن
از اسم لنا و لیا هم خیلی خوشم میاد
از اسم آیہ و آوا هم همینطور
نلین و نلا و هم قشنگه
قطعا لنا
لنا عزیزم
لنا🩷
لنا🤍🧚🏻♀️
لنا😍
من دخترمو صدا میزنم خیلی قشنگه صدا کردنش
لنا
لنا قشنگههه
لنا قطعا
لنا یا رومینا
لنا بهتره
بنظرم لنا بهتره
رونیکا شبیه ب روبیکا هست هم سبک وهم قافیه اس
ولی از نظر من صرف نظر کن از هردوتآش گزینه های بهتری هم هست عزیزم
لنا
ببخشید ولی رونیکا شبیهه روبیکاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.