۴ پاسخ

ن عزیزم خیلی زوده هنوز

من خودم چهار ماهگی در اوردم‌دندون

نه زوده. داره لثه هاش تشکیل میشه

فکر کنم اول بالای در بیارن

سوال های مرتبط