ببر دکتر تب علت داره بگو نامه بستری بهت بده اگر عفونت گلو یا گوش یا گوارشی داره خب علت مشخصه داروهاش و سر ساعت بده خوب میشه اگر نداره باید بستری بشه از خون و ادرار چک بشه ک مشکل کجاست من همین الان بچم و بستری کردم یک هفته تب بی علت داشت
ان شاالله بهتر باشه عزیزم
اسهال داره بندم نمیاد
عزیزم دختر منم همین طور بود بردیمش آزمایش بعد بستری شد دیروز بعد از یک هفته بستری تازه مرخص شده عفونت ادرار داشت تب بی دلیل بچه ها فقط با آزمایش ادرار و خون مشخص میشه حتما ببرش دختر من عفونتش خیلی شدید شده بود حتی تو خونش هم رفته بود یعنی دیگه برام تجربه شد تا تب کنه فقط آزمایش
اسهال هم هست دکترم. پودر اینا داد چرا تبش. دوساعته برمیگرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.