از چند هفتگی اتاق بچه رو بچینیم؟

۷ پاسخ

سلام عزیزم خوبی من دیدم عدد pappa0.17 mom بود برا من 0.28 هستش دکتر سلفری نوشته خیلی نگرانم میشه یکم راهنمایم کنید شما تجربه داشتید بچه شما تو جواب سلفری سالم بود خداروشکر ؟؟

من ۳ خرداد تخت و کمدش برسه می‌چینم .فکر کنم اونموقع میشم ۳۳ هفته

عزیزم من خریدام رو توی تعطیلات نوروز کردم‌ و مونده سرویس چوب که تا هفته دیگه سفارش میدم
و هفته دیگه تا چوب بیاد همسرم اتاقش رو رنگ امیزی میکنه و میچینم یواش یواش
ولی تا میتونی زود خریدت رو بکن قیمتها اصلا درست و حسابی نیست

من منتظرم برم انومالی بعد خریدامو شروع کنم بعدشم انشالله خونمو اول باید تمیز کنم بعد بچینم ک فکر کنم 30هفته ب بعد میشه😂😐

من از الان چیدم لباس که تو کشو تمیز میمونه بقیه وسایلا رو مثل
شونه و لوازم بهداشتی
فعلا با جعبه گذاشتم که خاک میگیره
روی کالسکه و کریر هم پلاستیک کشیدم فعلا

از الان که زوده بذار یک ماه به زایمانت

از هر وقتی که آماده بودی ، آروم آروم بچین فوقش روی وسیله هاش یه چیزی میکشی خاک نشینه

سوال های مرتبط

مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس🌸🩷 مامان پرنسس🌸🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینیم مامان نینیم هفته سی‌ودوم بارداری