۷ پاسخ

انشاالله ک چیزی نیست جونم

ببین شاید برا واکسن نباشه.
پسر منم از دیشب فقط تب داره یبارم بالا اورد
ان شالله ک چیزی نیس نگران نباش

چیزی نمیشه عزیزم
واکنش واکسنه دیگ
هربدنی یجور نشون میده
ببر نشون بده به مام خبر بده بعدش

آن شاءالله چیزی نیست

انشالله ک چیزی نیس زود خوب میشه🥲

امیدت به خدا باشه.
بعد دکتر بهمون خبر سلامتیش رو بده

مگه چی شده عزیزم .ان شاءالله بلا دوره

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته سیزدهم بارداری