دوستان کسی سونو ان تی جنسیت رو بهش گفتن؟

۱۱ پاسخ

من نگفت

به من گفتن پسر
۱۵ هفته هم گفت پسر
۱۹ هفته هم باز پسر بود

انی اتی گفت دختر انومالی هم رفتم خداروشکر سالم بود دختره

ب من گف پسر

اره ب من گف پسرع تو انومالی هم پسر شد

ب من ۸۰درصد گفت پسره

بله بهم گفتن دختر و توی انومالی هم دختر بود

دخترم تو ان تی بهم گفتن این یکی هم پسر گفتن، منتظرم دوشنبه برم قطعی بگن🥲🩵

اره دختر من تو انتی مشخص شد

بله به من گفت احتمال خطا پسرخیلی کمه

به من احتمال دختر داد ولی دکترم گفت روش حساب نکن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری