۵ پاسخ

باید ۸ و ۹ باشه کمه

یکم پایینه عزیزم دکتر احتمالا قرص میشه برای ضخامت

فرتیل cmبرای بالا رفتن آندومترت بخور

فولیکول‌های چند بود

کمه عزیزم باید ۸ باشه یا بالاتر

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ودوم بارداری