صبحانه امروز قند و عسلم🥰☺️
فرنچ تست خوشمزه🧇😋

تصویر
۶ پاسخ

ب نظرم باید یکم شکر هم بزنید اینجور خیلی بی مزه اس

عریزم علائمش چیه ک آلرژی داره دختر‌من قبل ۶ ماهگی میاورد بالا نمیدونم الان خوب شده یا نه

نوش جان بافتش نرمه،؟؟

برا درست کردنشنصف لیوان شیر و یه تخم مرغ و کمی وانیل و دارچین مخلوط کنین نون تست هارو داخل مخلوط شیر و تخم مرغ بغلطونید و بعد تو ماهیتابه با کره سرخش کنید.”پسر من آلرژی به یروتئین گاوی داره من بجای شیر آب و بجای کره از روغن استفاده کردم”

چی هست عزیزم

لطفا دستورشم بزار 🙂

سوال های مرتبط

مامان 🎀 ژیندا 🎀 مامان 🎀 ژیندا 🎀 ۱ سالگی
مامان باوان مامان باوان هفته ششم بارداری