کسی بوده با طول سرویکس ۲۰خودش وتا ۳۸هفته برسونه🥲💔

۱۰ پاسخ

من از ۲۲هفته سرویکسم ۲۰شده.خداخدا میکنم به هفته شما برسم.ایشالا شمام تااخرش نگه میداری.

بله یکی میشناختم هیچ کار خاصی نکرده بود شغلشم تکنسین اتاق عمل بود همش سرپا بود

مراقبت کن زیاد چیزی بلند نکن راه نرو چند هفته دیگه بمونه بسه

منم دیروز چک کردم طولم ۲۲ شده بود برام نوشته برم امپول ریه بزنم ، ان شاالله میرسونیم

من طول سرویکسم ۱۹...از ۱۹ هفتگی که سرکلاژ کردم تا الان اصلا بالا نرفته همون ۱۹ بوده...خیلی میترسم..خدا کمکمون کنه تا اخر برسونیم بسلامتی ایشالا

دکترت برات شیاف ننوشته واینکه استراحت مطلق باشی و پیاده روی و استفاده از پله رو برات قدغن کنه و حتما هم از توالت فرنگی استفاده کنی

شما تا ۳۴ هفته برسونی خوبه
نگران نباش

عزیزم حتما امپول بتا دوتا دوزشو بزن استراحت مطلق باش فقط سرویس برو همین میرسونی شیافم بزن

الان 20 هستی؟ امپول ریه بزن چیزی هم بخور بچه وزن بگیره وتخت رو شیب دار کن که فشار نیاد روی طول سرویکس

پساری نمیزارن عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی