کیا بچشون هم سینه میخوره هم شیشه

۱۰ پاسخ

من هم شیر خودمو میخوره هم شیشه میگیره شیشه اش اونت هست ولی خب دو وعده بیشتر شیرخشک نمیخوره

شیشه شیر اونت بخر
یا سرشیشه اونت
یا سرشیشه یک قطره

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

من عزیزوم

🙂 من

شیشه بدید بهش بعد یکی دوماه سینه رو ول میکنه

هیچ وقت گول شیشه اونت نخورید .مونده به بچه .
بچه من سینه میخورد گفتن زردی یکم داره تندتندشیر بده شیشه دادیم دیگه سینه نگرفت😥

من .سرکار میرم دو وعده روز میخوره ‌.یه وعدم اخر شب موقع خواب میدم بهش

من هردو رو میدم

من

سوال های مرتبط

مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته پانزدهم بارداری