۱۱ پاسخ

سلام میشه بگی چجوری

ببخشید از پوشک گرفتم 🤣🤣🤣🤣🤣

سلام شما اتلیه انلاین ایدی جیزی تو فصای مجازی دارید پیام بدم

خوشبحالت کاش دخترمنم میگفت دخترم همش منو میبره میگه جیش کن😬😵‍💫

حالا چرا دیش میگی🫥

جیش؟

منم ی هفتس گرفتم و پسرم کلا عادت نداره شبا ط خاب جیش کنه

عه خوشبحالت چقدر راحت شدی

دختر منم جیش شبش کمتر شده شاید یکی دوبار بنظرم کم کم باید شروع کنم از پوشک بگیرم

بسلامتی ❤️

عزیزم دیش نه جیش

سوال های مرتبط