سلام میشه بگی چجوری
ببخشید از پوشک گرفتم 🤣🤣🤣🤣🤣
سلام شما اتلیه انلاین ایدی جیزی تو فصای مجازی دارید پیام بدم
خوشبحالت کاش دخترمنم میگفت دخترم همش منو میبره میگه جیش کن😬😵💫
حالا چرا دیش میگی🫥
جیش؟
منم ی هفتس گرفتم و پسرم کلا عادت نداره شبا ط خاب جیش کنه
عه خوشبحالت چقدر راحت شدی
دختر منم جیش شبش کمتر شده شاید یکی دوبار بنظرم کم کم باید شروع کنم از پوشک بگیرم
بسلامتی ❤️
عزیزم دیش نه جیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.