تاحالا ازین دارو استفاده کردید؟
خوبه بنظرتون؟

تصویر
۲ پاسخ

من هفته ای دو سه روز میدم الان یکسال بیشتره که گاهی میدم که بخوابه

من دخترمو بردم فوق تخصص گوارش و اطفال گفت اینا اصلا توصیه نمیشه مگر درموارد خاص درضمن اثر هم نداره جز چند روز اول بعد خطر بیشفعالیم بالا میبره گفت استامنفون از همشون بی ضررتره دیدی بیقراره یا نمیخوابه قطره پاراکید بده .

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی
مامان نیلای جان مامان نیلای جان ۴ سالگی