طبیعی بهترین زایمانه
باید دست به دامن خدا و نینیت بشی که بچرخه.ولی تو هفته های شما فکر نکنم دیگه بچرخه.من تو یکماه ۳بار رفتم سونو هر۳بارم سفالیک🙈.ولی خب من سزارین اجباریم
اگه بریچ باشه تا ۳۷ وقت داره سفال شه ولی وقتی سفال دیگه فک نکنم بچرخه
توی هفته شما دیگه نمیچرخه چون توی موقعیت خودش قرار گرفته
باهاش صحبت کن :/
ولی بدون شوخی دیگه نمیچرخه
دراز بکش اینور اونور بچرخه یا پیاده روی کن
بهش بگو بریچ شو😂
من زیاد فعالیت دارم دو سه ماهه سفالیک هست بنظرم نباید فعالیت داشت
هیچکار بریچ نمیشه کم پیش میاد
فک نکنم دیگه بچرخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.