خانما کسی از این شربت زینک ها داده؟

تصویر
۷ پاسخ

من میدم روزی ۲ بار

من میدم به دخترم

ازنابرا بالا یه ساله

منم میدم

من به دخترم میدادم خیلیی خوب بود
ولی برای بچه های بالای یکساله ها

من دادم هیچ تاثیری نداشت

من میدم

سوال های مرتبط

مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وششم بارداری