اخه یکی میخوره میخابه
اره از اونی ک بزرگتره بیشتر شیر بده درست میشه
همیشه باید از دوتا سینه هات ب اندازه مساوی شیر بدی ک بزرگکوچیک نشن و الا همینجور میمونه حتی اگ از شیر بگیریم اینجور میمونه
بله جانم
واس من یکیش خیلی بزرگ شده خیلی
اره عزیزم بد از شیر بگیر بهتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.