۱۲ پاسخ

پارک میبرمش

دوتاشونو بابامم برد خونه اشون منم تنها نشستم 😁

بعدظهر میبرمش پارک اگه بارون نباره🫡

ما اکثرا تا ساعت ۴,۵ خونه ایم بعدش دیگه میریم بیرون برنامه هر روز اینه😂

یه کم کار دارم اونا رو انجام میدم شاید بعد از ظهر باهاش بریم خونه خواهر شوهرم

با مامانم‌میرم لباس بگیره

بیشتر وقتا خونه ام ولی شاید امروز خودم و دخترم تنهایی بریم بازار

هیچی نمیدونم شاید ببرمش پارک تولد شوهرمم موندم چیکار کنم

عصر کلاس مادرو کودک داره این جلسه تو پارک شهره

عصرامیبرمش پارک طرف صبح خونه ام معمولا

همش خونه

پارک میبرمش

سوال های مرتبط

مامان دوتاجوجه🤩 مامان دوتاجوجه🤩 ۴ سالگی