بشینید خونه هاتون غذا تهیه کنید اندازه چند روز و تکون نخورید اینا میگن ترک کنید از ترسشونه مردم بمونن تهران سقوط کنه
واقعا چخبر دو دقیقه دخترم رو بردم بیرون تو خیابون پر از ماشین بود یه فروشگاه جای خونمون هست انقد شلوغ بود که خدا میدونه مردم فروشگاه رو خالی کردن صف مرغ و گوشت که دیگه نگم پمپ بنزین شهر ما هم صف طولااااانی بود خدایا دو دقیقه آروم بگیرید ببینیم چی میشه بعد مرغ و تن ماهی و بیسکوئیت بخرید
یاخدا دوباره استرس چرا اخه اینکارارامیکنن
تاکی استرس تاکی این اوضاع خدایا خودت کمکمون کن
وقتی خودش گفته ترک کنید تهران خوب ترک کنید بخاطر جون خودتون بچه هاتون
من تهران نیستم ولی اخه کجامیشه رفت😔هیچ جا بنظرم امن نیست...دم عیدی چاوضاع بدی داریم خدایاکمکمون کن
معلومه ک برید بهتره خطرناکه
کسی که میگه برید برای مردم پناهگاه درست میکنه مگه نمیدونستن جنگ میشه
مردمی که جایی ندارن کجا برن
جون مردم هیچوقت براشون مهم نبوده
میمونیم خونه.آوارگی اصلا امن نیست توکل ب خدا
بمونید خواهشن فقط هوشیار باشین انشاالله از این مرحله سخت عبور میکنیم
بمونیم مگر نزدیک پایگاه نظامی یا اماکن مهم باشید
کجا بریم شهر های دیگه هم همینه خب امن و امان نیس
کجابریم اخه جایی نداریم
کجا بریم اخه؟ولی اخبار زیر نویس کرده برید از تهران 😭😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.