۸ پاسخ

خداروشکر فعلا از این مرحله هم عبور کردیم
میگن مرحله بعدی سختتره

چیزی نیس خداروشکر

تصویر

پردیس خیلی بد لرزید ما امشب و تو پارک میخوابیم
البته داره بارون میگیره تو ماشین میخوابیم

داداشم کرج سربازه مگه کرجم زلزله اومده🥺😭

کدوم منطقه کرج زلزله حس شده چون من حس نکردم

میگن تا چند ساعت هوشیار باشید چون معلوم نبود زلزله اصلی بود یا پیش لرزه
خدا خودش کمک کنه بهمون

من اگر مامانای گهواره نمی‌گفتند تا الان نمیفهمیدم بخدا
اصلا حس نکردم

زلزله اومد...

سوال های مرتبط

مامان lian مامان lian ۴ سالگی