دختر من تا الان نه دنت
نه چیپس و پفک نه پاستیل نه اسمارتیز اصلا نخورده
فقط گاها پفیلا میخوره
گاها هم شکلات
اره میخوره ولی همه طعمو نمیخوره
نه دوست نداره فقط شیر کاکائو میهن و دومینو میخوره اونم کم کردم ماهی دوبار
بله پسر من موزیش و دوس داره
دختر من کاکائویی دوست داره
که من خودم دسر کاکائویی براش درست میکنم
به عنوان میان وعده میدین؟
پسرم دوست نداره
بله پسر من خیلی دوست همه طعم هاش رو هم خورده و نه نمیگه اصلا بهش🤭
پسر من تو فروشگاه باز میکنه همونجا میخوره😂😂
تاحالا ندادم بهش
فقط پسته ای بقیه طعم ها رو میگه خراب شده😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.