۱۳ پاسخ

معمولا قد رو براساس زمان تولد میسنجن.. بایدی در کار نیست یعنی اونکه دکتره نمیدونه اینو 😑😑
بچه ها تو یه سنی میبینی به سرعت رشد میکنن

قد رو زیاد گفته بنظرم.دختر منم ۹۶ هست

قد ۱۰۰ برای حدود چهارسالگی هست الان فکر کنم ۹۶ اوکی باشه من دارم لیکو اپ میدم متخصص تغذیه چه دارویی پیشنهاد کرد ؟

دختر من پنج سالش ۱۰۰,,,نمیدونم چرا اینقدر رشد قدا کم شده😥

پسر من ۱۱ کیلو نیمه هنوزم. اصن وزنش نمیره بالا نمیدونم چرا . تغذیشم خوبه ها ولی اصن انگار ن انگار . تحرکش ام متوسطه

قدش کوتاه
وزن اکثرا اینجورین چون تحرک دارن وزن نمیگیرن و قد مهم تره

پدیاشور بده

پسر منم وزن ۱۱ونیم قد ۹۰یا ۹۱

متاسفانه دخترمنم خیلی بد غذاست الانم‌قدش استپه شربت داده تا دوماه بدم باز ببرمش

دیگه باید کارشناس تغذیه میگفت بهتون که چیکار کنید
بعد شما به ما میگفتین‌ نه برعکس
من هیچ وقت از هیچ دکتری نتیجه ندیدم 🙁

دختر منم دقیقا همینه قد ووزنش خیلی نگران نباش میتونی یه دوره مولتی ویتامین بهش بدی

دخترم منم اسمش ستیاست دقیقا همین قد و وزنه😂

دختر منم مثل ستياس حدودا

سوال های مرتبط

مامان تپلی👧🧚 مامان تپلی👧🧚 ۳ سالگی